Realizujemy zamówienia z odroczonym terminem płatności dla instytucji państwowych

Polityka Prywatności

Od 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO).

W ECOABC.PL zawsze staramy się nawiązywać długoterminowe relacje z naszymi klientami i ich pracownikami, jak również osobami, które kupują bezpośrednio od nas. W realizowaniu tego przedsięwzięcia pomaga nam solidne zabezpieczanie danych i ich przetwarzania dzięki powszechnie uznanym systemom informatycznym. Nasi klienci są dla nas najważniejsi, w związku z czym nigdy nie dzielimy się informacjami o nich z innymi firmami.


Niniejsza Polityka prywatności wyjaśnia, w jaki sposób zbieramy i użytkujemy dane osobowe oraz w jaki sposób możesz żądać dostępu do informacji, zmienić je lub usunąć. Naszym celem jest utrzymanie naszych procesów i systemów informatycznych w zgodzie z nowym Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych ( GDPR) i Przepisami o Ochronie Danych mającymi prawne zastosowanie w krajach członkowskich Unii Europejskiej na dzień 25 maja 2018.

Informacje o Kliencie, jakie informacje są gromadzone, w jaki sposób i dlaczego?
Jeśli kupujesz od nas w imieniu firmy, to podajesz swoje dane osobowe takie jak: imię i nazwisko, adres mailowy, numer telefonu. Klient / osoba prywatna wskazuje również zazwyczaj swój adres domowy.
Informacje te są wykorzystywane przez ECOABC przede wszystkim do zapewnienia dobrej obsługi w trakcie realizacji zamówienia; przedstawienia naszego asortymentu, zamawiania, dostawy, ewentualnych reklamacji / kwestii gwarancyjnych. W naszych kontaktach z Tobą dokumentujemy wszelką komunikację. Wszystkie dialogi z Tobą, jako naszym klientem odbywają się telefonicznie, mailowo, na czacie, listownie.

Kto jest odpowiedzialny za zgromadzone dane osobowe?
Podmiotem odpowiedzialnym za zgromadzone dane osobowe jest BJ Project Bartosz Ratuski ul. Szczęsna 2d/2 05-825 Grodzisk Mazowiecki NIP: 5342157730 REGON: 362262188. Dane mogą być przetwarzane przez nas lub jednego z
naszych partnerów.

Jakie dane są gromadzone, w jakich celach i jak długo są przechowywane?

Jakie masz prawo dostępu do swoich danych, ich zmiany i/lub usunięcia swoich danych?

Ważne jest, byś miał dostęp do informacji, jakie posiadamy o Tobie. Aby zapewnić, że dostarczymy te informacje odpowiedniej osobie, konieczne jest dołączenie kopii/ zdjęcia prawa jazdy lub paszportu.

Masz również prawo zażądać usunięcia swoich danych “Prawo do Usunięcia”. Dane kontaktowe klientów korporacyjnych są sprawdzane i stają się anonimowe po 4 latach, jeśli w tym czasie nie miała miejsca żadna transakcja. Osoby indywidualne ( informacje klienta) podlegają tym samym procesom anonimizacji pod warunkiem, że wszelkie zobowiązania, zarówno ze strony klienta jak i naszej, zostały wypełnione. 
Jeśli życzysz sobie zmienić lub poprawić dane kontaktowe możesz zrobić to mailowo sklep@ecoabc.pl lub telefonicznie u obsługi klienta pod numerem 515-056-515.


O polityce prywatności strony

Niniejsza Polityka Prywatności ma zastosowanie tylko dla tej strony internetowej, a nie dla stron internetowych stron trzecich. Strony, do których prowadzą linki znajdujące się na naszej stronie, mają swoje własne wytyczne odnośnie polityki prywatności. Jako że podlinkowane strony nie są pod kontrolą firmy BJ Project, nie możemy odpowiadać za treści znajdujące się na tych stronach. W związku z tym powinieneś przeczytać politykę prywatności na stronie, którą odwiedzasz.


Java script ecoabc.pl

Ecoabc.pl zawiera javascript. Jest to technika kodowania, wykorzystywana by umożliwić osobie odwiedzającej stronę poruszanie się po niej tak łatwo i swobodnie, jak to możliwe. W skrócie, javascript jest niezbędna do właściwego wyświetlania obrazków, dzięki czemu menu, formularzeni loginy na stronie będą działać płynnie, tak samo, jak odzyskiwanie i sortowanie informacji.


Ciasteczka/Cookies na ecoabc.pl

Ciasteczko to mały plik tekstowy przechowywany na Twoim komputerze. Ciasteczka same w sobie nie zawierają żadnych danych osobowych, takich jak adres mailowy lub Twoje imię, ale są wykorzystywane, by uprościć Ci korzystanie z naszej strony. Nie wpływają one również w żaden sposób na komputer. Są dwa typy ciasteczek. Jeden z nich nazywa się ciasteczka sesji. Działają w taki sposób, że są tymczasowo przechowywane w pamięci twojego komputera, gdy przeglądasz stronę i następnie usuwane, gdy zamykasz przeglądarkę.

Gdy przeglądasz ecoabc.pl lub odwiedzasz adresy zawierające ecoabc.pl używane są ciasteczka sesji, na przykład w formularzach. Oznacza to, że twoje dane są tymczasowo zapisane, jeśli je podałeś na jednej stronie a następnie strona jest zapisana. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz wypełniać ponownie wszystkich rubryk / zadań.

Drugi typ ciasteczek jest przechowywany na Twoim komputerze przez długi okres czasu. Wykorzystujemy go by ułatwić Ci odwiedzanie ecoabc.pl. Oznacza to, że takie rzeczy jak koszyk, zachowana lista produktów i ostatni login będą zachowane. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz ich ponownie wprowadzać gdy kolejny raz korzystasz z naszej strony.
Nasze ciasteczka są również wykorzystywane do dostarczania rzetelnych statystyk odnośnie przepływu gości, co pomoże nam nie tylko utrzymać, ale również polepszyć usługi, które oferujemy.

Strona internetowa ecoabc.pl używa Google Analytics jako narzędzia analitycznego. Niniejsze usługi również wykorzystują ciasteczka. Wykorzystujemy również ciasteczka, aby dopasować bardziej odpowiednie reklamy. Ciasteczka te są sprawdzane przez strony trzecie, takie jak Google, DoubleClick i Facebook. Google oferuje wybór, jeśli
nie chcesz reklam: https://www.google.com/settings/ads.

W związku z powyższym, ciasteczka mają na celu ułatwienie funkcjonowania zarówno nam, jak i
naszym klientom. Korzystając z naszej strony internetowej będziesz musiał/ -a zaakceptować politykę
cookies klikając odpowiednie pole.

Zarządzanie plikami cookies

Użytkownik może udzielić bądź odmówić udzielenia zgody na wykorzystywanie plików cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Poniżej przedstawiamy jak można zmienić ustawienia przeglądarek internetowych w zakresie stosowania plików cookies:

a) Przeglądarka Internet Explorer

b) Przeglądarka Mozilla Firefox

c) Przeglądarka Chrome

d) Przeglądarka Safari

e) Przeglądarka Opera

Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w używanej przez siebie przeglądarce internetowej.

Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie.


Z kim możemy podzielić się informacjami o Tobie?

Operatorzy Danych Osobowych. W przypadkach, w których konieczne jest oferowanie przez nas usług, dzielimy się Twoimi danymi osobowymi z firmami, które są zwane naszymi asystentami danych osobowych. Operator danych osobowych to firma, która przetwarza dane w naszym imieniu i zgodnie z naszymi instrukcjami. Mamy operatorów danych osobowych, którzy pomagają nam w:
1) Transporcie (firmy logistyczne i spedycyjne).
2) Rozwiązania płatnicze (krótko-terminowe firmy, banki i inni dostawcy usług płatniczych).
3) Marketing (druk i dystrybucja, media społecznościowe, agencje medialne i reklamowe).
4) usługi informatyczne (firmy, które wykonują niezbędne działania, wsparcie techniczne i konserwacja rozwiązań informatycznych).

Jeśli Twoje dane są przekazywane Operatorowi Danych osobowych to tylko w celach spójnych z tymi dla których je zgromadzono ( na przykład w celu wypełnienia naszych zobowiązań wynikających z Umowy Sprzedaży lub Warunków Członkowstwa w Programie Lojalnościowym). Sprawdzamy wszystkich Operatorów Danych Osobowych pod kątem zapewnienia przez nich odpowiedniego bezpieczeństwa danych i ich poufności. Posiadamy pisemne umowy ze wszystkimi Operatorami, na mocy których gwarantują oni bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych oraz zobowiązują
się do sprostania zarówno wymaganiom odnośnie bezpieczeństwa, jak również ograniczeniom i wymaganiom związanym z międzynarodowym transferem danych osobowych.

Firmy, które są niezależne stają się odpowiedzialne. Dzielimy się również Twoimi danymi osobowymi z niektórymi firmami, które są niezależnie, osobiście odpowiedzialne. To, że firma jest osobiście odpowiedzialna oznacza, że nie kontrolujemy, jak informacja złożona tej firmie będzie traktowana.

Niezależni Operatorzy Danych Osobowych, którym przekazujemy dane to:
1) Agencje rządowe (policja, władze podatkowe lub inne organy) jeśli wymaga się tego od nas prawem lub w przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa.
2) Firmy zajmujące się ogólnym transportem spedycyjnym (firmy logistyczne i spedycyjne).
3) Firmy oferujące rozwiązania płatnicze (banki i inni dostawcy usług płatniczych).

Kiedy dane osobowe są udostępniane firmie, która jest niezależnie odpowiedzialną osobą, zastosowanie ma polityka prywatności firmy i zarządzanie danymi osobowymi.

Gdzie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Zawsze staramy się, aby dane osobowe klienta były przetwarzane w granicach Unii Europejskiej / EOG i wszystkie nasze własne systemy znajdują się na terenie UE/EOG. Jednakże, w związku ze wsparciem systemu, konserwacją i rozwojem możemy być zmuszeni przesłać Twoje dane do kraju spoza UE wtedy, gdy udostępniamy dane klienta opiekunowi danych osobowych, albo samodzielnie, albo przez podwykonawcę, który znajduje się lub przechowuje dane w kraju spoza UE. W takim przypadku, strona ta może udostępniać informacje tylko zgodnie z celem.
Bez względu na kraj w jakim Twoje dane osobowe są przetwarzane, podejmujemy wszelkie rozsądnie uzasadnione prawne, techniczne i organizacyjne środki w celu zapewnienia, że poziom ochrony jest taki sam, jak w UE/EOG.


Jak Twoje dane osobowe są chronione?

Wykorzystujemy systemy informatyczne, aby chronić prywatność, integralność i dostęp do danych osobowych klienta. W naszej organizacji osoby, które potrzebują przetwarzać dane, będą w stanie wypełnić nasze zobowiązanie w stosunku do Ciebie, jako klienta, który ma do nich dostęp.


Jak mogę dowiedzieć się więcej o Ogólnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych i Inspektorat Danych?

Inspektorat Danych jest odpowiedzialny za monitorowanie stosowania praw, a osoba, która uważa, że firma niewłaściwie zarządza danymi, może złożyć skargę do Inspektoratu Danych.

Najnowsza wersja polityki prywatności jest zawsze dostępna na ecoabc.pl.