Realizujemy zamówienia z odroczonym terminem płatności dla instytucji państwowych
Szczegóły produktu

Akcesoria na biurko

Kategorie sklepu

Kategorie sklepu

Wyświetlanie 1–24 z 66 wyników

  • Biuro w pigułce

    330,87 

    Przybory biurowe: kosz, tacka na dokumenty, przegrody na prasę, pojemnik na pisaki, karteczki w pojemniku, zszywacz, dziurkacz (szwedzki rozstaw), nożyczki, rozpinacz, zszywki, spinacze, uchwyt z taśmą oraz 4 długopisy. Pomysłowy starter z niezbędnymi akcesoriami, idealny dla nowych pracowników. Znajdziesz w nim przedmioty, które usprawnią i pracę i pomogą lepiej zorganizować stanowisko. Wszystkie elementy w stylowym…

  • Czerwone skoroszyty wiszące A4 25szt

    146,37 

    Wiszące skoroszyty A4 z miejscem na etykiety oraz etykietami w komplecie. Teczki zawieszane A4 pomagają w organizacji dokumentów, rejestrów, umów, korespondencji itp. Pasują niemal do wszystkich szafek kartotekowych mieszczących format A4. Skoroszyty wyposażone z uchwyty na etykiety oraz same etykiety, dzięki którym z łatwością znajdziesz to, czego szukasz. Uchwyty na etykiety są regulowane, więc możesz…

  • Etykiety z ramkami, 25 szt.

    12,30 

    Etykiety opisowe z ramkami. Zestaw 25 szt. Pomysłowe, plastikowe uchwyty na etykiety, które pomogą Ci wyraźnie oznakować pliki, dzięki czemu łatwo znajdziesz to, czego szukasz. Uchwyty na etykiety z etykietami w zestawie z etykietami, które z łatwością wsuwają się na swoje miejsce. Uchwyty na etykiety są regulowane, więc możesz je przyczepić w najdogodniejszym dla Ciebie…

  • Folia do laminowania, A3, 100 mikronów, 100 szt.

    220,17 

    Folia do laminowania. Zabezpiecza dokumenty i fotografie przed zanieczyszczeniami, uszkodzeniami i wilgocią. Przedłuża trwałość dokumentów. Laminowanie to prosty i efektywny sposób ochrony dokumentów i zdjęć. Woreczki do laminowania sprawiają, że dokumenty są chronione przed wpływem z zewnątrz. Średnia grubość: 100 mikronów.

  • Folia do laminowania, A4, 100 mikronów, 100 szt.

    108,24 

    Folia do laminowania. Zabezpiecza dokumenty i fotografie przed zanieczyszczeniami, uszkodzeniami i wilgocią. Przedłuża trwałość dokumentów. Laminowanie to prosty i efektywny sposób ochrony dokumentów i zdjęć. Woreczki do laminowania sprawiają, że dokumenty są chronione przed wpływem z zewnątrz. Średnia grubość: 100 mikronów.

  • Kosz do sortowania odpadów, Ø 260×320 mm

    146,37 

    Kosz biurowy z mniejszym pojemnikiem z tworzywa sztucznego. Pomysłowy kosz na papier wykonany z mocnego i wytrzymałego metalu z ozdobnymi otworami w części górnej. Dzięki wyjmowanemu pojemnikowi, możnesz łatwo recyklingować odpady pod biurkiem, oddzielająć papier od pozostałych odpadów. Kosz oszczędza też miejsce na podłodze, bo posiada dwa pojemniki. Mniejszy pojemnik jest łatwy do opróżnienia i…

  • Kosz na śmieci TIDY, szary

    72,57 

    Kosz na śmieci wykonany z laminowanego papieru z certyfikatem FSC z wewnętrzną strukturą z grubszego, recyklingowanego kartonu. Pojemnik na odpadki to konieczność w biurze, lecz pomimo swojego przeznaczenia nie musi być nudny! Elegancki pojemnik na odpady to praktyczny sprzęt oraz stylowa dekoracja biura, stanowiska pracy w domu oraz miejsc publicznych. Pojemnik na odpady wykonano z…

  • Kosz na śmieci, Ø 295×355 mm, 18 L, czarny

    65,19 

    Nowoczesny kosz na śmieci z siatki stalowej. W biurze małe rzeczy często robią wielką różnicę. Dlatego oferujemy szeroką gamę akcesoriów, które zaspokoją każdą potrzebę. Dobry kosz na śmieci to podstawa na stanowisku pracy, jednak pojemnik ten nie musi być nudny ani nieestetyczny. Jeśli dopasujesz go do pozostałego wyposażenia, może wyglądać naprawdę designersko. Nasz stylowy kosz…

  • Kosz na śmieci, Ø 295×355 mm, 18 L, srebrny

    65,19 

    Nowoczesny kosz na śmieci z siatki stalowej. W biurze małe rzeczy często robią wielką różnicę. Dlatego oferujemy szeroką gamę akcesoriów, które zaspokoją każdą potrzebę. Dobry kosz na śmieci to podstawa na stanowisku pracy, jednak pojemnik ten nie musi być nudny ani nieestetyczny. Jeśli dopasujesz go do pozostałego wyposażenia, może wyglądać naprawdę designersko. Nasz stylowy kosz…

  • Koszyk na kable, 105x790x185 mm, aluminium

    146,37 

    Lakierowany koszyk z drutu stalowego, z miejscem na okablowanie i panel elektryczny. Pozbądź się plątaniny kabli dzięki praktycznemu koszykowi. Produkt doskonale zbiera kable, co oszczędza miejsce na blacie i pomaga wyeliminować ryzyko kontaktu nóg z przewodami. Koszyk mieści również panele elektryczne, co gwarantuje dobry dostęp do gniazd. Montaż bezpośrednio pod blatem, produkt doskonały do biurek…

  • Koszyk na kable, 490x105x85 mm

    68,88 

    Lakierowany pojemnik na kable z miejscem na kable i listwę zasilającą. „Wygodny pojemnik na kable eliminuje plątanie kabli pod biurkiem. Sprzątanie pod biurkiem stanie się znacznie łatwiejsze jeśli wszystkie kable zostaną zgromadzone w pojemniku. Dla łatwiejszego dostępu można umieścić listwę zasilającą w pojemniku.Pojemnik może zostać umieszczony bezpośrednio pod biurkiem, jest perfekcyjnie dopasowany do biurek posiadających…

  • Kręgosłup kablowy, spiralny, 2500 mm

    61,50 

    Praktyczny kręgosłup kablowy, który skutecznie zbiera i ukrywa przewody oraz kable! Można zawiesić luźno, przymocować do blatu lub umieścić w uchwycie. Nasza spiralna tuba zapobiega plątaninie kabli w okolicy stanowiska pracy. Załączony pilot pozwala łatwo umieścić okablowanie w tubie. Można samodzielnie dociąć na żądaną długość lub poprowadzić wokół krawędzi i innych sprzętów bez skracania.

  • Mata na biurko, 600×400 mm

    50,43 

    Niepozorna i bardzo trwała mata na biurko wykonana w 100% z tworzywa PET pochodzącego z recyklingu. Chroni biurko przed zarysowaniami i brudem. Łatwa w czyszczeniu i antypoślizgowa. Dzięki naszej macie każde biurko pozostanie nieskazitelnie czyste. Mata to praktyczny dodatek chroniący blat biurka przed zanieczyszczeniami i uszkodzeniem. Powierzchnia jest antypoślizgowa, dzięki czemu wszystko, co położysz na…

  • Niebieskie skoroszyty wiszące A4, 25 szt.

    146,37 

    Wiszące skoroszyty A4 z miejscem na etykiety oraz etykietami w komplecie. Teczki zawieszane A4 pomagają w organizacji dokumentów, rejestrów, umów, korespondencji itp. Pasują niemal do wszystkich szafek kartotekowych mieszczących format A4. Skoroszyty wyposażone z uchwyty na etykiety oraz same etykiety, dzięki którym z łatwością znajdziesz to, czego szukasz. Uchwyty na etykiety są regulowane, więc możesz…

  • Okładki A4, 10 szt., biały

    170,97 

    Okładki na dokumenty do uchwytów, stojaków oraz ramion na okładki. Sprzedawane w opakowaniach po 10 sztuk. Ramki sprzedawane oddzielnie. Okładki pozwalają na dobry ogląd najczęścniej używanych dokumentów. Spisy telefonów, cenniki itp. są w nich chronione przed zabrudzeniem i zawsze w zasięgu reki. Otwarcie z dwóch stron zapewnia łatwy dostęp i umożliwia umieszczenie dwóch różnych dokumentów…

  • Okładki A4, 10 szt., czarny

    170,97 

    Okładki na dokumenty do uchwytów, stojaków oraz ramion na okładki. Sprzedawane w opakowaniach po 10 sztuk. Ramki sprzedawane oddzielnie. Okładki pozwalają na dobry ogląd najczęścniej używanych dokumentów. Spisy telefonów, cenniki itp. są w nich chronione przed zabrudzeniem i zawsze w zasięgu reki. Otwarcie z dwóch stron zapewnia łatwy dostęp i umożliwia umieszczenie dwóch różnych dokumentów…

  • Okładki A4, 10 szt., czerwony

    170,97 

    Okładki na dokumenty do uchwytów, stojaków oraz ramion na okładki. Sprzedawane w opakowaniach po 10 sztuk. Ramki sprzedawane oddzielnie. Okładki pozwalają na dobry ogląd najczęścniej używanych dokumentów. Spisy telefonów, cenniki itp. są w nich chronione przed zabrudzeniem i zawsze w zasięgu reki. Otwarcie z dwóch stron zapewnia łatwy dostęp i umożliwia umieszczenie dwóch różnych dokumentów…

  • Okładki A4, 10 szt., jasnoszary

    170,97 

    Okładki na dokumenty do uchwytów, stojaków oraz ramion na okładki. Sprzedawane w opakowaniach po 10 sztuk. Ramki sprzedawane oddzielnie. Okładki pozwalają na dobry ogląd najczęścniej używanych dokumentów. Spisy telefonów, cenniki itp. są w nich chronione przed zabrudzeniem i zawsze w zasięgu reki. Otwarcie z dwóch stron zapewnia łatwy dostęp i umożliwia umieszczenie dwóch różnych dokumentów…

  • Okładki A4, 10 szt., miks kolorów

    170,97 

    Okładki na dokumenty do uchwytów, stojaków oraz ramion na okładki. Sprzedawane w opakowaniach po 10 sztuk. Ramki sprzedawane oddzielnie. Okładki pozwalają na dobry ogląd najczęścniej używanych dokumentów. Spisy telefonów, cenniki itp. są w nich chronione przed zabrudzeniem i zawsze w zasięgu reki. Otwarcie z dwóch stron zapewnia łatwy dostęp i umożliwia umieszczenie dwóch różnych dokumentów…

  • Okładki A4, 10 szt., niebieski

    170,97 

    Okładki na dokumenty do uchwytów, stojaków oraz ramion na okładki. Sprzedawane w opakowaniach po 10 sztuk. Ramki sprzedawane oddzielnie. Okładki pozwalają na dobry ogląd najczęścniej używanych dokumentów. Spisy telefonów, cenniki itp. są w nich chronione przed zabrudzeniem i zawsze w zasięgu reki. Otwarcie z dwóch stron zapewnia łatwy dostęp i umożliwia umieszczenie dwóch różnych dokumentów…

  • Organizer biurowy TIDY, szary, 100x350x90 mm

    50,43 

    Organizer przyborów biurowych. Wykonany z laminowanego papieru z certyfikatem FSC z wewnętrzną strukturą z grubszego, recyklingowanego kartonu. Chcesz mieć porządek na biurku? Praktyczny i elastyczny organizer na biurko z trzema przegrodami w różnych rozmiarach, mieszczący długopisy, nożyczki, taśmy, spinacze i inne małe przedmioty niezbędne na stanowisku pracy. Bardzo praktyczny i stylowy element wyposażenia biurka. Organizer…

  • Organizer do szuflady, ciemnoszary

    81,18 

    Sprytny wkład do mobilnego kontenerka lub szuflady. Wkład jest wykonany z dźwiękochłonnego igłowanego filcu i posiada przegrody na pisaki i inne akcesoria biurowe. Zorganizuj zawartość kontenerka, dodając ten praktyczny wkład szufladowy. Przegrody w różnych rozmiarach pozwalają utrzymać porządek wśród przyborów i zapewniają dobry przegląd zawartości. Wkład jest wykonany ze skompresowanego filcu igłowanego z tworzywa PET,…

  • Panele informacyjne A4, antybakteryjne, 10 szt., czarny

    244,77 

    Panele higieniczne na arkusze informacyjne w środowiskach, w których przebywa duża liczba użytkowników. Panele hamują rozwój bakterii, co zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się zarazków. Panele są w formacie A4 i są pakowane po 10 sztuk. Praktyczne panele na dokumenty! Do wykorzystania na przykład w środowiskach, w których krąży wiele osób i przekazywane są arkusze informacyjne. W…

  • Podbiurkowy organizer na pisaki, 32x342x207 mm, biały

    109,47 

    Praktyczna szuflada do biurka na długopisy, notatniki i inne drobne przedmioty. Można ją łatwo zamontować na spodzie biurka i w pełni obracać. W ten sposób zwolnisz miejsce do pracy, jednocześnie trzymając swoje rzeczy pod ręką. Elegancka szuflada to sprytne rozwiązanie do przechowywania długopisów, spinaczy, nożyczek, notatników i rzeczy osobistych. Oferuje dużo miejsca na różne akcesoria…

WSPÓŁPRACA

Nasze marki